Vær aktiv for Konservative

Der er mange måder, hvorpå du kan være aktiv for Konservative. Du kan læse om de forskellige muligheder her.

Frivilligt arbejde
Der er mange opgaver, der skal løses i en partiorganisation som Konservative, og der er altid brug for en hjælpende hånd. Hvis du er interesseret i at arbejde frivilligt for partiet, er du meget velkommen til at sende en mail til os med en beskrivelse af, hvad du kan, og hvad du kan tilbyde os. Du må gerne skrive, om du foretrækker at deltage i lokalt eller centralt arbejde.

Skriv til Det Konservative Folkeparti.

Sociale medier

Du kan på Facebook blive ven med eller supporter af de mange konservative politikere, der har en profil på sitet. Derudover kan du deltage aktivt i debatter, når konservative politikere lancerer politiske udmeldinger i dette medie. Endelig kan du tilmelde dig vores page Konservative, hvor forskellige konservative events bliver annonceret.

Hvis du har gode billeder eller videoklip med konservative politikere eller af konservative arrangementer, er du meget velkommen til at sende det til os.

Send billeder eller videoklip til Det Konservative Folkeparti. Vi vil derefter udvælge dem, vi vil lægge ud på Flickr og Youtube.

Spred ordet

Du kan udbrede konservativ politik til en større gruppe af mennesker ved at skrive læserbreve til aviser. Emnet for dit læserbrev afgør, hvor det er mest oplagt at sende det hen. Det er som regel lettere at få dit læserbrev i lokalavisen end i de landsdækkende medier.
Der er størst sandsynlighed for, at dit læserbrev bliver bragt i avisen, hvis indlægget er kort og med et klart budskab. Derudover er det en god idé, at læserbrevet ikke består af lange sammensatte ord og alt for lange sætninger.

Du kan også videresende de konservative pressemeddelelser og Lars' Nyhedsbrev til interesserede venner og familiemedlemmer.  Du kan få tilsendt Sørens' Nyhedsbrev eller de konservative pressemeddelser her.

Endelig kan du deltage i debatter på politiske blogs både på denne hjemmeside og i andre medier.